29 Mart 2008 Cumartesi


geçen günlerde bi veledin elinde gördüm PEZ'i.çıkaramadım başta.yok değildir dedim.ama PEZ di.ta kendisiydi.portakallısındandı hatta.en son ortabirde(6) emdimdi bunlardan.sonra da mazi oldu gitti.derse girmeden yerleştirirdik dilin altına bi tane.doping etkisi yapardı o ekşi ekşi.çocuğu takip ettim bunları düşünürken."nerden buldun bunları" diye sordum."bizim maallede pakkalda satılıo bunlardan" dedi."vay anasını" dedim."gidiimmi?" dedi."bi şartla" dedim.bana 10 paket PEZ almasını söyledim ona.5 portakallı 5 de limonlu."malı getir parayı al!".yarın aynı yerde orda olucaktı sitiyv.lakin tedirgindim biraz.sitiyvle bi ilgisi yoktu tedirginliğimin.dilekolay 8 sene ağzıma bi tane bile PEZ almamıştım .8 sene sonra tekrar bağımlı olmak vardı."it worths everything.."diye düşündüm.evet ingilizce düşündüm.bu bana bi beş dakka yetti.sonra yoluma koyuldum.sitiiv de koyuldu.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

her yerde var ki pez
hem de bi sürü çeşidinden

cyrano dedi ki...

bizim mahallede yok :/