21 Ağustos 2008 Perşembe

Last One

22.07.1996
Merhaba günlük. Bugün nefis bir piknik yaptık aylecek.Havanın serin olduğu taraflara gittik.Çok güzel bi gündü.
Neyse biliyor musun şu Reha Muhtar'a da iyice sinir olmaya başladım. Ne kadar çok soru soruyor ve çok uzun kulakları var, kıvırcık saçlı. Ama gittikçe sorularına alışıyorum. Taklidi de çok güzel yapılır. Herkes de yapıyor zaten. Önceden çok yapılırdı. Şimdi pek yapılmıyor.
Şimdi yatmak zorundayım. İyi geceler günlük.
Her nerede yaşıyor ve yaşatılıyorsan.
22.07.2008
13.20 suları dudağım duvara yapışmış biçimde açıyorum gözümü. bel hafif katı. eşofman altı şort olmuş sıyrıla sıyrıla. hissedilen sıcaklık 35 derece. hissedilen koku rexona.''-yeni çıkmış demekki''. telefonun tekinin şarjı bitik. diğeri iki kol uzağımda.göz kapalı yokluyorum halısız ılık zemini. bunun şarjı yerinde bin şükür. [mesaj yaz] ''-niye uyandırmadın lan giderken!?'' [gönder]. 10 dk mayışmışım. sağ kulağımın titremesiyle irkiliyorum.''not bıraktık oraya kaldır götünü de oku. '' göreyim diye sandalyenin koluna sıkıştırılmış nota uzanıyorum. mesajdan daha nazik nispeten.''-uh..güzel mi uyuyomuşum..''.16.00 gibi gelirim yazmış. gelince de ev bakarız. 14.40 da geliyor. kahvaltıdan sonra ilandaki numaraları aramaya başlıyoruz. ilki 1.5 milyar kira istedikten sonra -hadi görüşürüz- diyor yüzsüz gibi. -verdim ben orayı kızım verdim-..''tamam teşekkürler..''-çalışıyomusun?-''yok öğrenciyim''-hıı çalışıyosun-.''hayır çalışmıyorum öğrenciyim.''-çalışsan iyi olurdu..-''.?!*/#^'''...''ben kiralık ev ilanı için şeyap..'' -evet kızım fiyat bu ,ev şurası.-
15.00 i geçerek çıkıyoruz. ''amca biz geldik şurdayız''.-ben 16.15de gelicem kızım-.otur ateş gibi kaldırıma. evi süz..beğen..üstüne komşuları süz..halı yıkama arabasının 3.geçişi. içindekilere söv..hissedilen sıcaklık 38 derece..10 metre ilerde beyaz sıteyşın duruyor. kısa, yaşlı ev sahibi görünümlü amca yaklaşıyor sonunda. -sizsiniz dimi? gelin güzel kızlarım-.-şurdan 1 ile 4ü bulsana kızım sana zahmet. çok anahtar var malum göz de seçmiyor-. 4 numara hayal kırıklığı. 1 numara kötünün iyisi. ardından 11 ve 12 de cabası..kafadan silinip atılmış apartman, lakin hala daireler gösteriliyor tek tek.-bide bir üste bakın kızlarım orası daha ferah- inip çıkarken şartlar da sayılıyor tutmuşuz gibi.-tek istemediğim olay erkek arkadaş kızlarım-.-eve erkek sokmam-.-bazen parkederim şu apartmanın önüne akşamüstü, bazen sabaha karşı gelirim.arabada otururum bi yarım saat. -hani varsa erkek arkadaş sabah girip çıkacak elbet-...
halı yıkama arabasına rastlıyoruz dönerken.onlara sövmüyoruz bu sefer. şortun altından ter süzülüyor. sıcaklık epey hissettiriyor.

Hiç yorum yok: