7 Kasım 2008 Cuma


Mozayiklerden de tanıyamadığınız üzre kendisi FİKRET KUŞKAN.
/Genç kızların sevgilisi/ hitabı artık kendisi için kullanılmasa da benim gönlümün sevgilisidir bu adam. Yüzü eskimeden once oynadığı filmler olsun klipler olsun rastladıkça “analar neler doğuruyür” demekten kendimi almazdım. Halen de alamam. Şu aralar nejat işler in ekürisi gibi görülüyor ama deyil aslında. Olmamalı ! Çünkü çok alakasızlar bence. Bidaha da ikisini aynı projede görürsem hiç acımam fururum o necatı. “aaebi sen yılların oyuncususun gel şu dizide beni de al yanına be aebi ufak bi rol de olur marangozluk filan yeterki senlen aynı ekranda göriniyim , hadi be aebi gel senle mocoya gidelim bak biralar benden.” diye ayartıyor kesin fikreti. Şimdi fikret kuşkan evli ve de çocuk babası ama ben gidip de karısına filan sövmüyorum. bu da benim seviyeli hayranlık derecemin bir göstergesi. ama şu sözlerinden sonra birazcık kıskanmıştım, birazcık da çok az edepsiz gibi şeyler söylemiş olabilirim karısına. ama şimdi yapmıyorum öyle şeyler. şunu söylemiş evet :

"Çocuk konusu erkeğe danışılmaz, kadına danışılır. Bir kadın, bir erkekten çocuk yapmaya karar vermişse; o erkek, bence eğilip kadının ayağını öpmelidir. Çünkü erkek kadını seçmez, kadın erkeği seçer. "
ağzını öpiyim.

Kendisine bir de şiir saçmaladım.

Nedir bu kızlardaki nejat işler sevgisi?
Pek bi odun, zaten tayyip benzeri
poposunu yalasın bence fikret kuşkanın
Var mı onun gibisi? Sesini bızdırdığmın

Ayşegül aldinç klibinde gördüm seni ilk
Kıvırcıktı saçların, görüntülerin pek erotik
Gülüşünü gördüm mü erir iç yağlarım
Dayanamaz oldum artık gel beraber kaçalım

Fikret fikret diye nicesine sarıldım
Çeyiz sandığıma gül yüzünü kazıdım
Baya bi sene oldu ama ne güzel doğurmuş anan
Son sözüm şudur ki ya benimsin ya topraan

Hiç yorum yok: