25 Ocak 2008 Cuma

nasıl istiyorsan

"bak" dedi " hiçbir şey gördüğün gibi değil"
"her şey göründüğü gibidir"
"ama sen yine de yaşarsın
görmek istediğin gibi"

Aslında pek anlamadım önce
ne dediğini, demek istediğini
iki gözüm var benim; önce bakar sonra görürüm
Örülen aslında demek istediğimmiş!

Bir adım atacağım, atıyorum ve attım
kim gördü, kimse
gözümü kapatıyorum şimdi
adımı atacağım, atıyorum ve attım
bunu 'ben' bile görmedi

bir asıl daha var ki o çok ince
'var' bir şeyler, bir sürü hem de
yürür onlar ayaksız, k-uyruksuz
ama ha görmüşsün ha görmemişsin
var bir şeyler y'ürür;
bir sürü hem de

ol ki gördü her şeyi gözün
tanıdı o şey'i olması gerektiği gibi
hep gibilerle mi yaşayacaksın be oğlum
uyansan gözün açık uyanmasan kapalı

yani şimdi;
uyansan ne olur
uyanmasan ne?

Hiç yorum yok: