15 Ocak 2008 Salı

Türk Sanat Aleminin Agır Topu...

Öncelikle belirtmem gerekirse bu yazımı biraz aşağıda olan "2 kere değdin, gördüm" adlı saçmalığıma hitap etmek istiyorum. hani bilelim öyle konuşalım. dimi tansu?

Şimdi öyle bir nesil yetiştiki ( tiki uzantısına dikkat çekerim) bazı şeyleri hep beraber gördük geçirdik. Aynı şeylere güldük evet, aynı futbolcu kartları ile oynadık, aynı dergilere bakıp mastürbasyon yaptık, aynı abur cuburlardan yedik. Yedik ama yedik te ne oldu? Özüne bakarsak (ki bu ben oluyorum) hiçbirşey olmadı. Kısaca, gelmek istediğim konuya hala gelemedim o yüzden saçmalıyorum. ehe

Ele avuca almak istediğim konu, "homofobik" bir toplum oluşumuzun tuhaf nedenlerinden biri. Zaten önceki yazıma hitaben dediğim için akıllı olan bünyelerin bi ince anlaması gerekiyor. Anladın dimi gözüm?

Efenim, şimdi bu 9 aylık adlı "top" ile oynanan oyunu hepimiz oynamışızdır. Oyunda top auta çıkarsa yada (isteğe göre) kaleci topu havada tutarsa ve 2 kere topa dokunan olursa kaleye geçiyordu. Evet, burayı biliyoruz zaten. Şimdi kalede iken 9 adet gol yenirse ( ve bunu ilk önce kim yerse) "Anne" oluyordu. Evet benim tıkandığım konu burası. Anne olmak konusunda hiçbir zaman gocunmam olmamıştır, ki hala da yok öyle birşey. Yani sonuçta şakacıktan anne oluyorsun 2 rekat eğleniyorsun kendi aranda gibi bir durum var bu işin özünde. Lakin benim çocukluğumda bunu kabullenemezdi hiç kimse. Anne olunca oynayan herkes ırzına geçmiş gibi görürdü durumu. Bundan bir zevk alınırdı. Keza Anne olan taraf için ise içler acısı bir durum mevcut idi. Gururuna yediremezdi. Kısa sonuç olarak bir erkeğin karşı cins ile alakalı her benzetmesi bir felaket ile sonuçlanırdı. karşı tarafta ki adama her türlü yapılan ibne özneli hareketlerde büyük zevk alınırdı. Çünkü karşı tarafa yüklenince kendisinin erkek olduğunu sanan erkekler mevcut idi etrafımızda.

Ben şahsım olarak bu durumda anneliğe maruz kalmışlığım oldu. Ama hiçbir zaman böyle birşeyden gocunmadım. yani ben istisna olabiirim ama 10 yaşında bir çocuğun bundan alınması "homofobik" olması ve hatta ilerleyen zamanlardında belki de bu yüzden "gizli gay" olması kaçınılmaz bir durumdur. Zamanında "olum topmusun" lan diyen tiplerin şimdi kıyıda köşede bıyıklı adamlarla( bu bıyıklı adamaların içeriği bende gizli) alengirli işlere girdiğini görüyorum. Evet o nesilde Anne olmayı sorun etmemiş olan ben ( kendimce tabi) sağklıklı yetiştiğimi düşünürek tüm galatasaray camiasının allah belasını versin diyorum...!

Topmusun oğluuummm?


2 yorum:

chloé dedi ki...

agir ol da molla desinler ASLANIM!

plaki dedi ki...

mont beni.