15 Ocak 2009 Perşembe

2 dakka efendi ol lan!

Şu memleket hatunları insana histeri krizleri geçirtirir. Şöyle 2 rekat avrupa yüzü görmüş, medeniyetten nasibini almış, yolda yürürken insanların ona bakmadığı ve "allahım güzel değilmiyim ben" kompleksinden arınmış üstün bir ırk insanı üstünde çalışmalarımı sürdürürken yine tökezledik yine düştük. Şahsen hissiyat insanıyım, övünmek gibi de olmasın doğuştan fenerbahçeliyimdir ama bu zamana kadar bu kriterlerin bi boka yaradığını da görmüş değilim.

Kimse kimseyi, kendi olduğu için kabullenemediği, aksine kendisine benzettiği şu dünyada, afrikanın bir köşesinde hint keneviri ticaretine adamayı düşünüyorum kendimi. özleyin anacııımmm....

2 yorum:

credence dedi ki...

peki neden silly walks?

monty python biliyorum'a getiriyorum evet.

plaki dedi ki...

hani gidiyorum ya, öyle bir sempati olsun. gönüller bir olsun, empati olsun. böyle gitmesi biraz zaman alabilir ama azimliyim, hırslıyım :m