4 Şubat 2009 Çarşamba

yılmaz morgül ağladığında


Ah yılmaz , ah esmer kuşum. Çıktın televizyonlara vakti zamanında tonla gözyaşı döktün “harcanıyorum, türkiyede benden iyi ses yok!” diye. ah morgülüm. Ya ayla dikmen ne yapsın ha? O kime ağlasın öbür tarafta? Bak ıssız adam & ayla dikmen ikilisi , casio saat & gözlüklü inek öğrenci ikilisini bile tarihe gömdü. bir filmle krizi, savaşı unuttu adamlar. Herkes “anlamazdın anlamazdın” nidalarıyla eski skimdirik ilişkilerine ağlıyor. Ama yakındır ayla dikmenin mezardan destur ile kalkıp “bir filmle mi kıymete bindik ulan göt laleleri !” diye haykırarak sinema salonlarında katliam yapacağı günler. çok üzülüyorum ayla dikmene yılmaz. çok ağlıyorum. senin gibi. ama tam olarak sana benzemiyorum ağlarken. daha çok esra ceyhanın dudağı kavizsiz hali gibi oluyorum.

Hiç yorum yok: